Tidak semua pahit itu derita

sekali gagal tidak bermakna gagal buat selamanya...

Saturday, November 28, 2009

anak-anak ku....

msti trkzut kn klu tgok tjuk entry..hehe..bla msa lak cik wanie nih kwen..tah2 dh da ank lak tuh..huhu..bkn ank gue lah..ank sdara[dlm loghat utara pnggil anak menakan..bkn ank ikan tau..kih3]well...al-kisahnya bermula bla mn abg2 ku brkwin seawal 20-an [motif cer ni??hahaha..xda modal la 2..]straight frwd jela aku skg nih dh da 4 org ank sdara..2 org abg slung aku pny ank [or abg chaq gelaran dlm fmly] and 2 org lg abg second pny ank [ abg bob fmly aku pnggil dia mat bob..hehe]bermula yg pling tua adalah mohd aziq shami [aziq yg nkal nk mampuih!!huhu..]diikuti oleh nur atikah umairah [umai byk ckap cm org tua dh..hehe]then mai lak nur syaza adila [adila yg prngai dia leh tahan buas cm abg dia si aziq tuh...huhu]and the latest yg bru lhir ni lak nur irdina qalesya [adik pd si umai..hehe]apa lg nk cita ek??huhu..kekeringan idea lak dh..tp klu nk cita psal si aziq tuh mmg smpai siang pn xkn abeh pny..hoho..thap nkai dia mmg fuhhh!!!spa pn xkn mau jga dia..pdan la mk aku [mak tok] jer yg snggup jga pn..huah3.tp yg aku xpuas atinya ayh aku[tok ayh] msti sygkn aziq tuh lbih2..jelez pn da gk!!huh..mcm2 dia bli kt cucu dia..kt ank dia ni..huhu..[ sesi luahan perasaan la plak..ngeh3]oleh kerna sudah enggak tahu mahu menaip apa mari kita saksikan gelagat ank-ank ku ni..[minah indon lak mai...haha]



nie la si aziq yg nkai..sib bek comey..huhu



syaza yg hitam mnis..hehe..xsma lgsung cm abg dia aziq tuh kn,kn...



yg nie plak si umai yg byk mlut cm abah dia...ngeee~



taraa...ni la qalesya..pic ni time dlm pntang..aku xsmpat lak nk amik pic bru coz dh blik ump trchenta ini..huhu



aziq ngn syaza tgah men keta yg buh token 2..kt pacific aloq staq..



tgok..kamceng x??hehe...ank spa la 2....

No comments:

Post a Comment