Tidak semua pahit itu derita

sekali gagal tidak bermakna gagal buat selamanya...

Wednesday, April 15, 2009

penyakit DG ku....

DG???ha...pnah dgaq dak??huhu..pnykit nih suma org msty da pny..tp aku ni cm prah dh la ckit kot...DG tu...D=DARAH,G=GEMURUH... ha!msti hmpa suma pnah lalui kn,kn,kn??tpu la klu xpnah tuh..bkn mnusia la kowt!hehe...al-kisah DG ni jd pg td lor..aku amik skill base tanggal 15.4.2009 yakni 15 ari b4 my bzday lah [bzdy aku->30.4<-]. Mula-mula cm cool ja tp bla dh mai time nk brangkat p ke lab tepat jam 8.45;aku,dhia and adeq abg [azrinda laa,hehe..] mkin ketaq prut,ketaq kaki,ketaq tgn,ketaq otak!!huhuhuhu...mmg ketaq abeh 1 bdan nih nk hbaq mai....aduyaiiii!Then smpai awai la kt lab,jmpak ngn mr.ipin...dia buleh dok syko plak!haiyaaa mr.ipin....aku pny thap DG mmg dh smpai over high temperature dh tnggai nk meletop ja lg..BOOM!!!huhu...xpa2,aku still tnangkn dri wlau kt dlm ati 2...hanya ALLAH ja yg tau...degupan jntungku ibarat jet pejuang yg sedang brperang di medan perang [fuhhh...ayt!]
ok2,aku pn msok la then jam 9 pn start la exam skill base 2...nk jdik kn cta aku buleh la kra ip address [cz dpt yg sng!!hehehe] tp...mslah mula aku gelabah+++ bila assign kt subnet terblik plak dh...adoiiiii!!mr.pali kata xpa2,truskan configure ja bla dia dh btoikn subnet aku...aku pn ngn glabah+++ td bt la..rmai gk la yg dok angkat tgn siap dh...fuhh!!!mncabaq keimanan aku 2..aku truskn perjuanganku yg blom slesai 2..ckup2 masa yg dibri [1jam ja pon] dlm kui 10 aku pon siap...nsib bek last2 leh gk ping antara pc...alhamdulilah...tp yg aku nk highlight kt cni..kurangkn pnykit DG anda,kalo dak jdik cm aku ni haaa...bnda sng jd serabut alam!!ayooooo.....

p/s:cerita ini adalah bnar belaka melainkan bnar2 belaka..xdak kaitan antara yg idup ngn yg dh meninggal donia...

No comments:

Post a Comment